avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Mirów, Bololice, Podlesice...inaczej

Środa, 14 sierpnia 2013 · dodano: 14.08.2013 | Komentarze 1

Kolejna bardzo udana wycieczka z Piter'em. Wyruszamy z Cz-wy z zamiarem dotarcia
do Podlesic zaliczając po drodze jak najwięcej ciekawych miejsc i omijając główne drogi. Trasa w skrócie: Olsztyn, Biskupice, Zaborze, Przybynów, Wysoka Lelowska, Żarki, Szlak Maryjny (nowa droga rowerowa) Mirów, Bobolice, czarny rowerowy przez Hucisko, Górę Zborów, Podlesice. Powrót podobnie.
Tak jak zaplanowaliśmy było sporo atrakcji. Dobre jedzonko i zimny kufelek.
Dzięki mapie zakupionej po drodze przejechaliśmy zarazem odkrywając nowe i ciekawe szlaki. Polecam wszystkim ta trasę. Poniżej zdjęcia ciekawostek.

Zamek w Mirowie © Fakundo

Góra Zborów © Fakundo

Pierogi po bawarsku, coś pysznego © Fakundo

Dwa Piotrki, Podlesice © Fakundo

Posiedzieliśmy trochę w Leśnym na zakończenie wycieczki jedząc kolację w towarzystwie hipisów, kolarzy i trenera Pana Marka Cieślaka.
Dzięki Piter za wspólne kręcenie i towarzystwo,