avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Kolejny 1k km. w miesiącu

Czwartek, 29 sierpnia 2013 · dodano: 29.08.2013 | Komentarze 3

Raniutko przy kompie nie mogłem się obrobić z tymi kolejnymi ofertami pracy ze wszystkich korporacyjnych super firm alkoholowych do jakich wysłałem aplikację.
Czas uciekać od tego całego sy...u. Już o ósmej byłem w sidełku:). Dzisiejszy azymut w kierunku Kocinki, piękna pstrągowa rzeczka, czysta i urokliwa. Trasa nie była jak zwykle opracowana wcześniej. Azymut to jest to co lubię. Do Czarnego Lasu tym razem dojechałem od Wierzchowiska czyli ul. Brata Alberta, Lubojna, Czarny Las, Kuźnica Kiedrzyńska i lasem do Ostów jak ostatnio przez Kocin. Na azymut przez pola i las w kierunku wsi Kule. Chyba dobrze wybrałem droga byłe przecudna...
Droga leśna z Ostrów n/Okrzą do wsi Trzebca © Fakundo

a i las w około zapowiada niezłe grzybobranie, oczywiście jak popada jesienią..
Las w okolicy Ostrów n/Okrzą © Fakundo

Leśna autostrada kończy się we wsi Trzebca, YESSS, YESSS tak właśnie chciałem.
Tu Kocinka wpada do Liswarty..
Urokliwy mostek na Kocince, Trzebca © Fakundo

Kocinka we wsi Trzebca © Fakundo

Przyjadę tu kiedyś z wędką..
Kocinka we wsi Trzebca, ryba chodzi © Fakundo

Koniec Kocinki..
Kocinka kończy bieg w Liswarcie © Fakundo

Jadąc dalej za mostem ląduję we wsi Kule znanej z jedynego czynnego tam ośrodka
"wypoczynkowego", mam na myśli Ośrodek szkoleniowy służb więziennictwa.
Powrót przez Zawady, Władysławów, Ostrowy tym razem drugim brzegiem, i jak najszybciej po mocno przypadało czyli asfaltem przez Czarny Las.
Plan wykonany dokręciłem 1k w sierpniu a przy okazji super wycieczka w piękne zakątki woj. łódzkiego:)