avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Dywanik z liści

Wtorek, 29 października 2013 · dodano: 29.10.2013 | Komentarze 0

Dawno nie jechałem nad Wartą w stronę Powstaje nawet nowy most na ulicy Złotej bodajże. Pętla na Bursztynowej i w czerwony rowerowy, Zielona Góra, Kusięta,
gdzie po raz pierwszy odnajduję jeziorko Krasowe:). Dalej przez Turów do Przymiłowic i w Sokole Góry. Szybko do Złotego Potoku przez Pabianice i skrótem do Alei Klonowej. Pogoda się zmienia radykalnie więc jedynie spoglądam czy kaczki jeszcze są nad stawem i pomykam z powrotem na spotkanie z Piterem w Leśnym na żurek z grzybami, mniam, mniam.
Po takiej zacnej rozgrzewce i wymianie opinii na temat właśnie trwającej konferencji Pana Bońka i Nawałki wracamy mocno rozgrzani emocjami drogą ppoż.
Oj taki ciepły październik prędko się nie zdarzy. Już jednak smutno w lesie, liście wyściełają leśne ścieżki przykrywając wszystko. Kilka fotek...