avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Poznaj swój kraj cd.

Piątek, 8 listopada 2013 · dodano: 08.11.2013 | Komentarze 4

Maksymalna temperatura dzisiaj to 17 stopni, aż się wierzyć nie chce. Już na ul. Wielkoborskiej musiałem kurtkę do plecaka zapakować. Ostatnio często wybieram ten kierunek. Trasa przez Wyrazów, Aleksandrię, Olszynę, Boronów do Cieszowej. Powrót
Oczywiście jak najbardziej terenem, gdzie trochę kluczyłem po lasach w okolicy Boronowa aby w końcu wyjechać znów w Olszynie. Przez Herby, Węglowice, Puszczew, Cisie, Blachownię, Łojki do domu. Powrót równo z zachodem słońca. Oczywiście nie zabrałem oświetlenia ;). Piękne tereny i leśne ścieżki, błotko, piasek wszystko co jest niezbędne aby poczuć się wolnym jadąc na rowerze. Kilka fotek...
Cannondale brudas © Fakundo

Miejsce do odpoczynku k/Boronowa © Fakundo

Drugie śniadanie © Fakundo

markon
| 21:45 sobota, 9 listopada 2013 | linkuj Ech... coś mi ostatnio popołudniowe wyjazdy nie wychodzą. Czekam na 11.11 :cP
faki
| 14:16 sobota, 9 listopada 2013 | linkuj Dzięki Panowie to od Was się naumiałem jak jeść śniadanie ;)
Pozdrower,
BTW do zobaczenia na szlaku II DP WP w Święto Niepodległości
piter
| 08:10 sobota, 9 listopada 2013 | linkuj Idealnie brachu trafiłeś z pogodą, wczoraj było mega-ciepło. Śniadanko jak zwykle z plecaka - standard.
stin14
| 07:43 sobota, 9 listopada 2013 | linkuj Fajny wyjazd i te posiłki :) Aż zwierzaki się dziwią widząc o tej porze roku rowerzystę ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa akzes