avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

To już jest koniec...

Poniedziałek, 30 grudnia 2013 · dodano: 31.12.2013 | Komentarze 12

Pomysł Piter'a aby zakończyć sezon rowerowy 2013 fajerwerkami na zamku w Olsztynie, popijając symboliczną lampkę szampana bardzo mi się spodobał. Nie tylko mnie dopisali również Helenka, Krzysiek i Kasia. Rakiety odpalone prze mistrza pirotechniki poleciały do samego nieba prosić aby ten nadchodzący rok był znacznie lepszy od mijającego. W Leśnym już pachniało zabawą sylwestrową jednak zostaliśmy jeszcze wpuszczeni do środka na grzańca. Bardzo sympatyczne zakończenie przygody z rowerem przedostatniego dnia tego roku. DOSIGO ROKU !!!!!!!!!!!!!

Pożegnanie sezonu 2013
Pożegnanie sezonu 2013 © Fakundo
Fajerwerki :)
Fajerwerki :) © Fakundo
Nasze rowery czekają na fajerwerki
Nasze rowery czekają na fajerwerki © Fakundo
Piroman vel Piter w akcji
Piroman vel Piter w akcji © Fakundo
Znani poszukiwacze Yeti, Olsztyn Rynek
Znani poszukiwacze Yeti, Olsztyn Rynek © Fakundo
Halenka i Kasie na lodowcu, Olsztyn Rynek
Halenka i Kasie na lodowcu, Olsztyn Rynek © Fakundo

Skowronek
| 16:10 poniedziałek, 6 stycznia 2014 | linkuj Wielu wspaniałych wypraw i mocnego zdrowia:)
kobe24la
| 13:07 niedziela, 5 stycznia 2014 | linkuj Wszystkiego co najlepsze Piotrze w Nowym Roku 2014 !!!
arusb
| 18:41 środa, 1 stycznia 2014 | linkuj Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku Piotrze :-)
voit
| 21:44 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Piotr, Samych Sukcesów na wszystkich polach. Najlepszego !!!
faki
| 19:08 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Gorszego to już nie może być :) w końcu to był **13 :)
pozdrower
stin14
| 18:31 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Szczęśliwego Nowego, aby był lepszy niż mijający.
piter
| 18:01 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Byłoby super gdybyśmy znów kilka wypraw zrobili razem, i tak jak mówiłem - pierogi po Bawarsku znów obowiązkowo zaliczymy.Najlepszego Piotrze!!!!
Kulisty
| 17:34 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Piotrze Najlepszego a przede Wszystkim zeby pewne sprawy poszly po Twojej mysli!!!
Helenka
| 10:56 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Dziękujemy:)
Musi być lepszy i będzie:)
Pomyślności:):)
poisonek
| 08:18 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Wszystkiego Najlepszego w Nowym 2014 Roku!!!
Abovo
| 08:11 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Szczesliwego Nowego Roku:-D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sadzi