avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Podglądać sarny

Sobota, 1 lutego 2014 · dodano: 01.02.2014 | Komentarze 3

Piękna pogoda, słonecznie więc na pewno będą żerować i wylegiwać się na polach, tak pomyślałem. Najbliższe miejsce gdzie można obserwować sarny to dla mnie okolice Białe i tamtejsze pola i młodniki sosnowe. Nie myliłem się. W promieniach słońca widać było liczne stadka w zimowym umaszczeniu z białymi ogonkami zwanymi przez myśliwych nie na darmo "kwiatem".
Niestety bez aparaty z teleobiektywem wiele się nie zdziała. Zwierzyna jest czujna i szybko zauważa obecność człowieka.
Stado Saren
Stado Saren © Fakundo
Łania w polu
Łania w polu © Fakundo
Samotne drzewo
Samotne drzewo © Fakundo

Skowronek
| 10:24 środa, 5 lutego 2014 | linkuj Na pierwszym zdjęciu stadko widzę przy drzewach niemal na środku fotografii a na drugim łania stoi sobie dokładnie pośrodku:)
faki
| 11:19 wtorek, 4 lutego 2014 | linkuj Użyj magii :)
TeczowaMagia
| 17:54 sobota, 1 lutego 2014 | linkuj Gdzie te łania, a stado? znalazłam tylko drzewo.. :(

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa echcz