avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Okoliczne parki

Niedziela, 8 czerwca 2014 · dodano: 09.06.2014 | Komentarze 9

Tak, tak dostałem go już jest. Rozpakowanie nie było łatwe, tak zapakowany rower mógł lecieć nawet w kosmos.
Pierwsze wieczorne kilometry. Jazda lewą stroną nie jest taka trudna. Mała rundka po okolicy. Jestem happy.

arusb
| 23:36 czwartek, 19 czerwca 2014 | linkuj Trafiłem Piotrze na recepturę klona "Palca Biskupa" więc we wrześniu spróbuję go uwarzyć :-)
faki
| 18:42 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj @Kulisty Byqu jeden, Ty już to znasz a jednak potrafisz rozpoznać szczęście:)
Kulisty
| 18:34 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj Widac to szczescie w opisie. Dobrze ze masz odrobine radosci w tym zyciu na wygnaniu :)
TeczowaMagia
| 18:33 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj No i oto chodzi :)
faki
| 18:07 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj @Robercik jak mam o Was zapomnieć !!! nie da się... nawet po piątkowym party
@Poisonek jesteś wielki, tak spakowanego roweru to nawet w Londynie nie widzieli, Dziekuję jeszcze raz ByQu
@Skowronki wiem, że nie mam takiego przygotowania historycznego i tyle veny do takich barwnych opisów jak Wasze ale obiecuje pozwiedzam i opiszę, pośle fotki :)
@arusb życzę Ci abyś uwazył takiego browara jak angolski Kentish Ale: Bishops Finger or Spitfire.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie
stin14
| 13:00 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj Świetnie. Jeźdź, zwiedzaj i nie zapomnij o nas ;)
poisonek
| 12:11 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj Uffffff.... Ulżyło mi :)
Skowronek
| 08:35 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj Zatem teraz czekamy na relacje z wycieczek w okoliczne, ciekawe miejsca:)
arusb
| 06:35 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj Witaj znowu po tej stronie tęczy :-) Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa szyke