avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Poraj dalej zamarznięty.

Niedziela, 13 marca 2011 · dodano: 13.03.2011 | Komentarze 1

Miałem nadzieję, że spotkam wycieczkę forumowiczów do Morska, spóźniłem się 20 min na start. Trasa Olsztyn, Biskupice, Choroń, Poraj tu się porozglądałem trochę i stwierdzam, że zbiornik w Poraju nadal zamarznięty. Wędkarzy podlodowych jednak już nie ma. Powrót miał być szybki do domu tą samą drogą a tu jak z pod ziemi pojawił się tajemniczy kolarz w stroju jednoczęściowym w barwach BgŻ (krótkie spodenki, szacunek) Pojechaliśmy aż to Zrębic razem gdzie nasze drogi się rozeszły. Kolega pojechał w prawo w srtonę Żłotego Potoku, ja w stronę Olsztyna i z myślą parkowania w domu. Aż tu pociąg zawodowców z gwizdem na ustach mija mnie jak małego dzieciaka. Próbuję gonić. Doganiam dopiero w zaprzyjaźnionym barze. Piwko i do domu na rosołęk. Sielanka wiosenna. Super pogoda mimo uporczywego wiatru. Wiosna już wisi w powietrzu.