avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl
  • Sprzęt Scott FX-15

Okolice doliny Warty

Niedziela, 17 kwietnia 2011 · dodano: 18.04.2011 | Komentarze 1

Czteroosobowa wycieczka nad Wartę w większości okazała się mniej terenową niż się spodziewałem. Jednak było warto zobaczyć znowu te piekne zakątki nad Wartą.
Trasa w skrócie: Częstochowa, Cykarzew, Ważne Młyny, Patrzyków, Wąsosz i tu nasza grupka podzieliła się na 2 części. Ja i STI pomknękiśmy asfaltem do Częstochowy, przez Popów, Zawady, Miedźno, Łobodno, Kamyk, Biała gdzie ja przez las do domu a STI asltem do siebie. Koledzy Mr. Dry oraz Jajo inną bardziej terenową drogą przez Władysławów, Ostrowy. Wiosna już nawet wsród mrówek zagościła co widać na fotkach.

czy ktoś tu mieszka? Patrzyków © Fackundo

a jednak są lokatorzy...

hmm trzeba sprawdzić kto tu mieszka... © Fackundo

nawet jest ich sporo i już się obudziły...

Wiosenne mrówki zajęły nieruchomość © Fackundo

Nie polecam tego miejsca na nocleg.