avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Uwaga sypki grys...!!!!!

Sobota, 14 maja 2011 · dodano: 15.05.2011 | Komentarze 0

Powtórka z marcowego wyjazdu w stronę Kroczyc. Trasa zaplanowana to: Cz-wa, Kusieta, Olsztyn, Biskupice, Zaborze, Przybynów, Żarki, Jaworznik, Podlesice.
Tak też pojechałem. Po niespełna dwóch godzinach byłem na miejscu. Po raz kolejny nie zaatakowałem "pierogów po bawarsku" w barze przy hotelu Ostaniec. Miła pani oznajmiła, że takie rzeczy to od 13.00.
Pomyślałem podjdę jeszcze do Morska. W stronę Żarek, Rzędkowice, Włodowice i Morsko Zamek.. Co mnie podkusiło:P. Na odcinku od Rzędkowic do Morska cała droga zasypana kamyczkami typu grys do lepiącego się jak smoła asfaltu. Masakra. Za to powinna być ustawowo jakaś kara. Na dodatek zapomniałem, że odcinek drogi w lesie do Zamku to jeszcze gorsza próba dla mojej szosówki. Szybkie piwo pod resztkami zamku na otarcie łez i do domu przez Kotowice, Żarki, Poraj (super nowa pizzeria przy przejeździe kolejowym polecam), Choroń, Biskupice Olsztyn, home. Polecam również siedełko Fizik Arione cx, które własnie było testowane.