avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Do Poraja wycieczkowo

Wtorek, 23 kwietnia 2013 · dodano: 23.04.2013 | Komentarze 1

Posiadanie wolnego czasu nie zawsze musi być zgubne. Dziś postanowiłem zobaczyć czy już lody póściły na zbiorniku Poraj. Trasa doliną Warty do drogi P-poż w kierunku Biskupic, a tu niespodzianka:) Leśni Ludzie przy dogasającym ognisku obcierający usta po posiłku popijający izotonikem strawę :). Jakżeby inaczej Piosonek i Robercik już w drodze powrotnej. Chwila wspólnej pogawędki w miejscu testowanym na forumowe ognicho, btw "the best place". Rozjechaliśmy się w swoje strony ja w stronę Biskupic lasem do Dębowca, Choronia i Poraja. Wizyta nad jeziorem z zamiarem objechania zbiornika jednak na ten zamiar brakło mi chyba motywacji bo noga nawet podawała. Powrót przez Choroń i terenowo do chaty. Pięknie było...