avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Ostrowy nad Okrza drugie podejscie

Środa, 15 maja 2013 · dodano: 15.05.2013 | Komentarze 2

Dziasiaj nie było niespodzianek i w końcu dojechałem nad zalew w Ostrowach nad Okrzą. Wędkarzy nie wielu. Pokreciłem troche po okolicy, przysiadłem nad zbiornikiem. Była chwila na zastanowienie i przemyślenie kilu spraw.
Fajna wycieczka tylko sołtys Nowej Wsi tak zaniedbał asfalt, że spokojnie moge powiedzieć, że ta droga przypomina wszystko tylko nie drogę w środku Europy.

Zalew Ostrowy nad Okrzą © Fakundo

Spryciarz © Fakundo

PRZEMO2
| 19:57 środa, 15 maja 2013 | linkuj Asfalt to sołtys do garażu skitrał żeby mu się tam żadni rowerzyści nie kręcili koło córki.
kraszak
| 19:42 środa, 15 maja 2013 | linkuj Racja tamta droga to jest całkowita porażka, istny poligon.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ynien