avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Spontanicznie

Poniedziałek, 1 lipca 2013 · dodano: 01.07.2013 | Komentarze 4

Nie powiem, że to jedyna zaleta bycia bezrobotnym taka poniedziałkowa możliwość jazdy na rowerze. Są jeszcze inne plusy jednak mam ich już serdecznie dość.
Trasa prze Srocko, Brzyszów, Turów, Małusy, Kobyłczyce, Żuraw, Julianka, Śmiernty Dąb, Piasek i do Janowa oraz Złotego Potoku nad staw gdzie nieoczekiwane miłe spotkanie z Michaiłem, jego żoną i wnuczką Zosią. Pogawędka, izotonok i do domku przez Siedlec, Zrębice, Bar Leśny..izotonik, Guardian, wał nadwarciański...itd.
What a wonderful day..

Ścieżka dydaktyczna "Ku żródłom" Złoty Potok © Fakundo

Ścieżka dydaktyczna "Ku żródłom" © Fakundo

Abovo
| 21:48 środa, 3 lipca 2013 | linkuj Ty sobie marudź;-) a ja i tak będę do Ciebie zaglądać cóż tam ciekawego widziałeś gdzie pojechałeś, cóż Ci się przydarzyło i czy było miło;-) Pozdrawiam:-D
helenka | 20:39 środa, 3 lipca 2013 | linkuj Piotrek w życiu tak jak z jazdą na rowerze...jak jest pod górkę to musi być z górki.Na pewno wszystko się ułoży.Będzie ok.Pozdrawiam:)
zbyszko61
| 15:58 środa, 3 lipca 2013 | linkuj Piotrek wszystko się ułoży. Ja Ci to mówię... stary chłop który przeżył wiele. Życie jest poje...e ale trza pozytywnie myśleć a ułoży się tak jak tego chcemy. Pozdrawiam :)
stin14
| 20:39 wtorek, 2 lipca 2013 | linkuj Wszystko ma swoje wady i zalety. Jest praca - nie ma czasu, nie ma pracy - jest czas jednak nie ma kasy. Takie błędne koło. Trzymaj się Piotrze.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa urozd