avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Odpust w Siewierzu..

Niedziela, 14 lipca 2013 · dodano: 14.07.2013 | Komentarze 3

No cóz odwżny jestem zabierając się z tą uciaczką do Siewierza. Piter jako stary grzesznik chciał odkupić grzechy kupując na bazarze pająka podobnego do mojego byłgo szefa. Oczywiście to jedynie mały fioletowo-czarny fetysz dla syna. A niech się dzieciak zabawi jednak w tego pająka nie bardzo można wbijać TE szpiki;).
Super wycieczka w tempie zawrotnym jak dla mnie. Veni Vidi Vici. Piwo w leśnym było ambrozją dla mnie i kolegów, można nawet nazwać je izotonikiem a nawet trzeba.
BTW Quintana Rojas Nairo nie wygrał dzis etapu w TdF ale za to ręce same skłądają się do braw dla Michała Kwiatkowskiego. Trasa: Cz-wa, Siewierz, Cz-wa;). Super niedziela, dzieki chłopaki. Zdjęcia dzięki uprzejmości Roberta Stin14.

url=http://photo.bikestats.eu/zdjecie,402675,kamieniolom-ksiewierza.html]

Fontanna w Koziegłowach na rynku © Fakundo

Zamek Biskupi w Siewierzu © Fakundo

poisonek
| 20:44 poniedziałek, 15 lipca 2013 | linkuj Szalejecie chłopaki. Fajna wycieczka. I co najważniejsze bankowo w zajebistej atmosferze. Gratki za ta setunię z hakiem ;)
stin14
| 18:59 niedziela, 14 lipca 2013 | linkuj Również dziękuję za wspólna jazdę, było super. Podziwiam w Tobie to iż mimo przeciwności losu potrafisz zachować dobry humor i uśmiech na twarzy. Natomiast prędkość ... to nie wszystko. Liczy się frajda z jazdy a tej dzisiaj nie brakowało :)
piter
| 16:45 niedziela, 14 lipca 2013 | linkuj Faki - dali my radę dojechać więc jest zajebiście, a browar - istotnie smakował dziś wyśmienicie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa baczy