avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Sokole Góry

Sobota, 24 sierpnia 2013 · dodano: 24.08.2013 | Komentarze 1

Mamy tak blisko do tego urokliwego miejsca z Cz-wy a rzadko się tam penetruje ciekawe ścieżki, bynajmniej ja. Dziś było inaczej. Drogą przeciwpożarową Nr.14 do asfaltu, w prawo i pierwszy dukt leśny w lewo w stronę polanki z leśniczówką.
dalej żółtym pieszym biegnącym na wprost od zabudowań leśników do czarnego szlaku pieszego, dalej w lewo na górkę, zjazd w dół, potem czerwonym i kilka innych ciekawych ścieżek. Powrót na czerwony, zjazd w dół po pozostałości drewnianych schodów, oj to już nie dla mnie i do Leśnego na popas:. Tylko szosowcy, nikogo "z naszych" . Po chwili pojawia się Siwuch, gawędzimy trochę i rozjeżdżamy się każdy w swoją stronę. Super pogoda. Jednocześnie mam wrażenie, że mój ukochany Cannondale wczoraj coś czytał na necie i dowiedział się, że już go nie kocham. TO NIE PRAWDA, rowerku byłem trochę znudzony ale za to dzisiaj daliśmy czadu:)
Kilka fotek poniżej na dowód naszej nierozłącznej drogi życiowej...