avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Górka Ossona, Rezerwat Zielona Góra, Mstów

Piątek, 6 września 2013 · dodano: 06.09.2013 | Komentarze 0

Tak piękny wrześniowy dzień jest darem, który trzeba wykorzystać. Wygospodarowałem do południa trochę czasu. Jazda bez konkretnego planu. Z Legionów skręcam na Gorkę Ossona i po zjeździe na dół wbijam do lasu na czerwony rowerowy. Na pętli autobusowej nie ciekawy widok, ambulans, policja i człowiek w czarnym, plastikowym worku R.I.P. Nie pytam co się stało i czy to kierowca stojącego tam autobusu. Jadę dalej z dziwnym uczuciem, że wszystko może się nagle skończyć. Wjeżdżam na Zieloną Górę, kilka fotek, bidon i z niesmakiem zjazd na dół. Pełno śmieci przy jaskiniach, nowoczesne malarstwo naskalne również mnie nie zachwyca. Teren przepiękny tylko ludzie bez kultury, hołota.
Kilka fotek jednak nie bardzo udane przy dzisiejszym świetle i kontraście w cieniach, robione telefonem.
Jaskinia, Rezerwat Zielona Góra © Fakundo

Śmietnik w rezerwacie © Fakundo

Rezerwat Zielona Góra © Fakundo

Rez. Zielona Góra © Fakundo

Wracam przez Turów, Mstów (izotonik nad wodą) i polami do Brzyszowa, Legionów, Aleje te przepiękne nasze:) i do domu. Złoty koniec lata się zapowiada.