avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Dopołudniowe ognisko na polance

Sobota, 19 października 2013 · dodano: 19.10.2013 | Komentarze 3

Wczorajszy impuls zrealizowany. Nawet kilka osób zaraziłem pomysłem spędzenia godzinki czy dwóch na polance przed Sokolimi Górami k/Olsztyna. Wyruszyłem wcześniej aby zrealizować swój plan czyli nazbierać Rydzów....
Dzisiejszy zbiór © Fakundo

Rano było ok. zera na termometrze i mglisto jednak wiara czyni cuda zwłaszcza w pogoni za Rydzykiem:). Po dotarciu na umówioną polankę już mnie wita ognisko. Przemo i Aga pięknie się spisali. Po chwili dociera Pietro i Piksel. Smażymy, gwarzymy w piękny słoneczny, jesienny dzień.
Ja nie fotografowałem ale spodziewam się, że tu mogą być fotki Pietro
Na koniec Oj Rydzyk Gogant..
Mleczaj Rydz gigant © Fakundo

Rydzyk maksymalny, na szczęście to nie ten © Fakundo

Niestety robaczywy, jak to bywa u przerośniętych mentalnie i fizycznie:)

PRZEMO2
| 20:51 sobota, 19 października 2013 | linkuj Faki super pomysł z tym ogniskiem do następnego;)
faki
| 17:31 sobota, 19 października 2013 | linkuj Ludzie chodzą, a grzyby rosną :)
Szkoda, że się nie udało wspólnie pogawędzić przy ognisku...
nic straconego ... do zobaczyska
stin14
| 16:27 sobota, 19 października 2013 | linkuj Chyba wszystkie rydze dziś wyzbierałeś bo nie znalazłem ani sztuki ;) Na polance też byłem, jednak zbyt późno. Cóż - szkoda. Jednak nic straconego :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ojego