avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Elvis wciąż żyje...

Poniedziałek, 21 października 2013 · dodano: 21.10.2013 | Komentarze 0

tak jak w tytule on naprawdę żyje i mieszka w Kamińsku. Sam widziałem.
No proszę tylko spojrzeć...

A nie mówiłem :)
Wracając do żywych to dzisiejsza przepiękna jesień wygnała mnie z domu. Rano dwie sprawy na mieście postanowiłem załatwić z siodełka a potem szybciutko w drogę.
Kierunek Kamińsk i okolice. Trasa przez Blachownię...

Dalej przez Cisie, Puszczew, i w las. Minąłem Kamińsk i pojechałem dalej jakimś czarnym szlakiem leśną, piaszczystą drogą aż do asfaltu. Rozpoznałem kilka ciekawych leśnych dróg i wróciłem podobnie. Po drodze kilka ciekawostek...

Stara opuszczona chata w Kamińsku.

Efekt pracy bobrów nad Liswartą w Łebkach.
Taką jesień to można pokochać. Droga powrotna w mocnym tempie. Jest moc:)