avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Przed siebie

Wtorek, 22 października 2013 · dodano: 22.10.2013 | Komentarze 4

Miałem zamiar dotrzeć do Nadleśnictwa Lemańsk. Nie zawsze udaje mi się jazda na azymut. Leśnie drogi Ppoż są liczne w tej okolicy i po przejechaniu wielu ciekawych odcinków wypadłem na nowiutki asfalt między Kocinem a Ostrowami. Ze względu na ograniczenia czasowe postanowiłem pojechać nad zbiornik w Ostrowach i chwilę podumać w jesiennym słoneczku. Piękna polska złota jesień. Nawet rybki wyskakiwały z radości. Fotki...
Fotelik dla myśliwego © Fakundo

Fajne miejsce na wypicie śniadania:)
Jesienna droga w lesie © Fakundo

Czarne Bagno, Rez. Przyrody © Fakundo

To siedlisko dzików, pełno w okolicy śladów ich bytowania, nie upolowałem żadnego.
Polska złota jesień © Fakundo

Ozimina już rośnie.
Ostrowy n/Okrzą © Fakundo

Cicho, spokojnie, słonecznie...
Powrót przez Czarny Las, Wierzchowisko. Niech taka pogoda dopisze również w weekend.

faki
| 14:35 środa, 23 października 2013 | linkuj :)Oczywiście zawsze mam ze sobą termos z gorącym mlekiem i płatki kukurydziane z otrębami:)
TeczowaMagia
| 08:19 środa, 23 października 2013 | linkuj Co pijesz na śniadanie? :D
faki
| 06:44 środa, 23 października 2013 | linkuj Bardzo możliwe po lewej stronie są ślady ognicha.
voit
| 18:21 wtorek, 22 października 2013 | linkuj Coś mi się wydaje że moje mini ognisko robiłem w tym miejscu z ostatniego zdjęcia.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ktakj