avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Poznaj swój kraj cd.

Środa, 23 października 2013 · dodano: 23.10.2013 | Komentarze 0

Jedziemy z Piterem ponownie w okolice nieznane,
szukać ciekawostek i fajnych leśnych ścieżek. Trasa rozpoczyna się na ul. Św Barbary, dalej w kierunku Herb, z dala od asfaltu. W Wyrazowie na jednej z okolicznych hałd odkrywamy tor off road'owy. Ciekawe miejsce nawet dla rowerowych maniaków zjazdu i skoków. Dalej czerwonym rowerowym w okolice Aleksandrii.. Po przejechaniu drogi asfaltowej do Konopisk przed nami leśna szutrowa autostrada.
Dziś jeszcze kilka razy napotykamy takie wspaniałe drogi ppoż w okolicznych lasach.
Autostrada w lesie © Fakundo

Pierwszy raz jechałem po torowisku, nigdy więcej:).
Po torze, po torze, turkoce © Fakundo

Dzięki genialnej nawigacji Piter'a odnajdujemy w lesie wspaniały zakątek, Użytek ekologiczny Bagno k/wsi Jezioro. Łowisko specjalne w Parku Krajobrazowym nad Liswartą. Wracamy w super nastrojach przez Blachownię, Łojki, Wielki Bór. Temperatura 22 st w cieniu, to jest jesień:)