avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Terra Orbita 2011

Niedziela, 24 lipca 2011 · dodano: 25.07.2011 | Komentarze 1

Idea przejechania 400 km. w 24 godziny powstała na częstochowskim forum rowerowym dzięki Krzysztofowi nick Krzara. Oczywiście bez grona ponad 40 zapaleńców nic by z tego nie wyszło. Startujemy o godzinie 00.00 z Częstochowy w peletonie świecących lampek rowerowych. Trasa: Cz-wa, Cykarzew, Ostrołęka, Kleszczów, Gomunice, Kodrąb, Żytno, Koniecpol, Lelów, Kroczyce, Zawiercie, Siewierz, Tarnowskie Góry, Brynek, Lubliniec, Ciasna, Borki Wielkie, Krzepice, Jaworzno, Działoszyn, Pajęczno, Ostrołęka, Cz-wa. Dla 8 twardzieli taki właśnie miała przebieg. Dla mnie do Krzepic i przez Kłobuck do Cz-wy. Nie da się opisać wszystkich emocji towarzyszących tej wyprawie. Wspaniali ludzie, przeżycie nie do zapomnienia. Będzie co wspominać na stare lata przy kominku.