avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Faki reaktywacja a może rehabilitacja...

Sobota, 17 listopada 2012 · dodano: 17.11.2012 | Komentarze 6

Reaktywacja dotyczy bloga a rehabilitacja mojej lewej ręki. Dzisiaj odważyłem się po trzech miesiącach w miesięcznicę operacji wsiąść na moją maszynę. Trochę się zakurzyła od czasu wypadku. Veni, Vidi, Vici, :)) dojechałem do Olsztyna i w nagrodę w ulubionym miejscu kolarzy spotykam Zbyszka z kolegą. Izotonik, super pogawędka i wracamy razem również z Pikselem, nadzieją polskiego młodzieżowego kolarstwa MTB. Niestety nadal czuję każdą nierówność pomiędzy śrubkami i blaszką w mojej kości ramiennej. Left'y ustawiony max na wygładzanie terenu a mimo to jeszcze boli. Było pięknie znowu zasiąść na rowerku.

faki
| 21:31 poniedziałek, 19 listopada 2012 | linkuj Dziękuję Wam w całego serca za wsparcie, wiem że to brzmi jak kazanie jednak na tace nie trzeba dawać co łaska tylko po 50 :))
do zobaczenia........
poisonek
| 21:36 niedziela, 18 listopada 2012 | linkuj Biję pokłony Przyjacielu. Rowerzyści to twarde sztuki. Dajemy temu dowód właśnie takimi chwilami. Cieszę się, że znów jesteś w siodle. Pozdrawiam i do zobaczenia.
krzara
| 21:24 niedziela, 18 listopada 2012 | linkuj Do lipca wszystko wróci do normy. Miło byłoby pokręcić wspólnie na Multi Orbicie.
Abovo
| 22:19 sobota, 17 listopada 2012 | linkuj Jak to dobrze Cię widzieć!!!:-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa espot