avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Niedzielna wycieczka z super obstawą

Niedziela, 25 listopada 2012 · dodano: 25.11.2012 | Komentarze 5

Chłopaki zrobili mi bardzo miłą niespodziankę zabierając na koło z Cz-wy przez Turów do Olsztyna. Tak pięknej pogody pod konie listopada nie można odpuszczać, trzeba kręcić, najpierw wolno, szybciej a potem może wrócą jak dla mnie czasy normalnej jazdy. Na razie muszę podziękować, że chcecie się ze mną męczyć z zamian zawsze mogę rozgonić psy czy przechodniów moim dzwonkiem :). Dzięki Arek, Pietro Marcin.

markon
| 17:41 niedziela, 25 listopada 2012 | linkuj Ja pojeździłem w sobotę. Widzę, że w niedzielę łatwiej spotkać znajomych ;c)
zbyszko61
| 17:36 niedziela, 25 listopada 2012 | linkuj Ale wam zazdroszczę. Niestety nie mogłem pojechać z wami ale nastepnym razem nie popuszczę :)
kobe24la
| 15:47 niedziela, 25 listopada 2012 | linkuj Mnie również było miło wspólnie popedałować Piotruś, do następnego razu ;) Pozdro
poisonek
| 14:24 niedziela, 25 listopada 2012 | linkuj Dzięki Piotrek za wspólną jazdę. Oby co raz częściej. Wtedy nadejdzie ten czas, gdy dokończymy TĄ wycieczkę. Bo ona jeszcze się nie skończyła... Trzy górki czekają na Ciebie :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciepr