avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Podlesicie, Dzibice i okolice

Niedziela, 28 lipca 2013 · dodano: 29.07.2013 | Komentarze 7

W ramach solidarności z orbitującymi wokół Częstochowy wybrałem się dzisiaj w ten upalny dzień nad wodę. Trasa dziwna jak na mnie przystało. Jak nad wodę to wszystkie zbiorniki po kolei trzeba zaliczyć. Zawodzie nad zbiornikiem śniadanko,
Zbiornik wodny w Zawodziu © Fakundo

Poraj mijam szybko i skręcam w Masłońskich na Ostrów i Przybynów. Po podjeździe mknę do Żarek. No i mogę spokojnie powiedzieć, że moja wczorajsza wycieczka właśnie tu się tak naprawdę rozpoczyna. Już mówię dlaczego, jadę z zamiarem przejechania do Mirowa-Bobolic terenem i co spotykam już za cmentarzem w Żarkakach. Nieprawdopodobną na nasze warunki drogę. Tam gdzie zawsze trzeba było walczyć z piachem jest coś takiego do samego Mirowa.

Polna droga © Fakundo

url=http://photo.bikestats.eu/zdjecie,408777,nowa-droga-do-mirowa-z-zarek.html]
Nowa droga do Mirowa z Żarek © Fakundo
[/url]
Taki asfakcik w polach © Fakundo

Nie do wiary © Fakundo

Autostrada w lesie © Fakundo

Z Mirowa-Bobolic jadę nad zalew w Dzibicach. Szybki izotonik i szukanie miejsca na leżakowanie. Nie jest to łatwe, cały zbiornik oblężony przez rozgrzanych ludzi. Znajduję piękną miejscówkę..
Moja mejscówka do Łomżingu © Fakundo

Zalew w Dzibicach © Fakundo

Poniżej znane wszystkim zamiki...
Zamek w Mirowie © Fakundo

Bobolice © Fakundo

Do Podlesic na Pierogi po Bawarsku w Gościńcu Jurajskim nie mogłem sobie tego odmówić. Hmm... mniam, mniam. no i rosołek dla wzmocnienia;)
Powrót przez Złoty Potok, Siedlec, Zrębice... do Leśnego obowiązkowo gdzie spotykam kumpla z przed lat. Gadu gadu...
Polecam tą trasę wszystkim. No a wieczorkiem witałem orbitowiczów w Altanie Żywiec oj, witałem

MisterDry
| 17:49 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj No asfalcik miodzio, jako właściciel szosy czuję radość, jako posiadacz górala już nie.
Helenka | 16:53 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj
Fotki..."miodzio"..jak zwykle:)
Pozdrawiam:)
Yacek
| 11:10 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Ten asfalcik jest fragmentem trasy rowerowej budowanej przez gminy Żarki, Janów i Niegowa. Inwestycja jest w trakcie realizacji. Teraz niektórym będzie łatwiej!
piter
| 09:22 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Fajnie to wygląda, jakby asfalt położyli w czasie wycieczki...a w tych Dzibicach to zawsze ludków pełno. Ładną wycieczkę Piotruś zrobiłeś.
faki
| 08:30 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Dzięki Aguś.
Abovo
| 08:25 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj No i w polach potrafia zrobic taki fajny, ladny asfalcik a w miescie jakos im sie udaje;-) Fajne fotki:-D Pozdrawiam:-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa lipan