avatar Ten blog rowerowy prowadzi faki z miasteczka London. Mam przejechane 8858.19 kilometrów w tym 276.78 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.78 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy faki.bikestats.pl

Super puchar

Niedziela, 4 sierpnia 2013 · dodano: 04.08.2013 | Komentarze 4

No tak, muszę znowu od samego początku dziękować. Piter dzięki, że, o mnie pomyślałeś. Super wypad nie tylko dla tego, że wygrałem górską premię:)ale głównie z powodu walorów poznawczych. Nowe super ścieżki dzisiaj poznałem.
Ogólnie było zajfajnie, dzięki chłopaki. Trasa Cz-wa, Poraj, zbiornik dookoła, Oczko, Masłońskie, Postaszowice czy jakoś tak, Zaborze, ciemno w oczach, ciemno w oczach:), Bar Leśny Olsztyn....Pożarówka... home. Teren głównie. A teraz czemu taki "Super Puchar". Podczas jazdy Piter zdradził tajemnicę, że Jacuś:) Stin...
wystartował... no tak w maratonie więc dopingowaliśmy naszego kolegę z wiarą w zwycięstwo. Wygrał dla nas wszystkich niezależnie od zajefajnego wyniku 4/kategoria/8 generalka... BRAWO Robert.

stin14
| 15:27 poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | linkuj Żadna tajemnica to nie była. Dziękuję bardzo :)
faki
| 06:41 poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | linkuj @Rafik już poprawiłem.
markon
| 19:59 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj Ja dzisiaj tylko do Olsztyna. Nic to. Następnym razem :cP
rafik1000
| 18:51 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj Mały błąd Robercik był 8 w generalne i czwarty w kategorii.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zezca